relahvant:

GODDAMIT MR NOODLE

(Source: buzzfeed, via pizza)

Timestamp: 1398208936

relahvant:

GODDAMIT MR NOODLE

(Source: buzzfeed, via pizza)

australian-government:

john green have had enough of your shit

(via always-alluring-jk-i-wish)

Timestamp: 1398117343

australian-government:

john green have had enough of your shit

(via always-alluring-jk-i-wish)

  • Me: oh thats cute
  • *checks price tag*
  • Me: no its not

poptwart:

poptwart:

if you wanna be my lover, you gotta deal with my

ANNOYING AND OBSESSIVE PERSONALITY

(via clannyphantom)

whatevea-banana:

Its a metaphor.

Timestamp: 1398086223

whatevea-banana:

Its a metaphor.

lindsaychrist:

this is actually how abortion works. stay informed.

(Source: stoicsilence, via condom)

jonesmadeatumblr:

asgardiancherrypudding:

WHERE IS YOUR GOD NOW, GENDER ROLES?

This is actually probably the best way to do things.

(Source: ethantate, via condom)

Timestamp: 1398043900

jonesmadeatumblr:

asgardiancherrypudding:

WHERE IS YOUR GOD NOW, GENDER ROLES?

This is actually probably the best way to do things.

(Source: ethantate, via condom)

17yr:

image

drake stoppin the game to see if the ladies in the crowd are being treated well

(via clannyphantom)

backdoorteenmom:

lol and you think government conspiracies aren’t real?

(Source: nthanl, via vvankinq)

Timestamp: 1398043781

backdoorteenmom:

lol and you think government conspiracies aren’t real?

(Source: nthanl, via vvankinq)

arelyhepburn:

This is the best gif you’ll ever see

(via pizza)

Timestamp: 1398043657

arelyhepburn:

This is the best gif you’ll ever see

(via pizza)

unsuccessfulmetalbenders:

THAT CHILD IS DEAD HE SENT HIM STRAIGHT TO HELL

(via jesuschristofficial)

fauxhawks:

THEY ACTUALLY DID IT

(via heckerosexual)

Timestamp: 1398043273

fauxhawks:

THEY ACTUALLY DID IT

(via heckerosexual)

trillow:

"hello 911 i’d like to report a murder in th-" "haha, wow you’re a little snitch. hold on a sec. HEY DAVE, CHECK OUT THIS FUCKIN SNITCH ON LINE THREE"

(via heckerosexual)